Exploring Managerial Talk through Metaphor: An Opportunity to Bridge Rigor and Relevance?

W tytule zawarto najważniejsze cele naukowe publikacji: wykorzystanie teorii i metafory do badań. W pierwszym rozdziale opisano różne cele, hipotezy, zmienne. Głównym celem badacza jest prezentacja danych, badania zagadnienia zarządzania. Ważna jest przyszłość zarządzania. Głównym celem są przedstawienia różnych teorii zarządzania i różnych obszarów zarządzania. Autor nie omawia zmian i wpływu wielu zmiennych, takich jak kultura, czy okres badania. Dane są oparte o różne obszary zarządzania. Poprzez porównania i analizy zmiany niektórych zmiennych są trudne do pokazania. Brak opisów i danych jakościowych. Zaprezentowane definicje naukowe należy opisać i pokazać różnorodność, powiązania. Trzeba przedstawić nawiązania do tytułu i hipotezy, problemu badawczego. Sposób i techniki badawcze są niejasne omówione. Główne argumenty są nielogiczne i słabo powiązane. Zakres bazy danych jest zbyt mały i trudny do przedstawienia, odczytania. Trzeba znacznie rozbudować opis różnic między definicjami. Taki opis prowadzi do niezrozumienia i wprowadza w błąd. Utrudniona jest ocena efektów, teorii, pomysłów dla czytelników .
Dane są zbyt różnorodne i niezrozumiane. Metoda opisowa opierająca się o pomysły i badania, publikacje naukowców jest dobrym pomysłem. W badaniach omówienia zmian, rozwoju jest zawsze ważne. Dodatkowo jest konieczne i ważne, aby zobaczyć i ocenić połączenia, wpływy pomiędzy teorią i danymi liczbowymi. Należy pokazać najważniejsze metafory i teorie. W badaniach mogą być omówione uporządkowane dane, wnioski, relacje.
Omówienia i badania ciekawe, może być bardziej jasne i uzupełnione o najważniejsze kierunki i teorie. Argumenty potwierdzające i zaprzeczające powinny być szerzej wyjaśnione czytelnikom. Badacz powinien opierać się o bardziej akademickie źródła i pracę naukową. Wiele danych jest rozproszonych, mylących, nie pokazuje zmian, głównych argumentów i znaczenie dla pracy naukowej.
Badania zachowania w zakresie zarządzania są wysoko teoretyczne i nie tłumaczą głównego, dominującego pomysłu. Czytelnik nie widzi konsekwencji, głównych idei. Konieczne jest przedstawienie podstawowych definicji, efektów i motywów, teorii. Można zapoznać się z celem i hipotezą pracy w szerokim zakresie. Pomocne dla badacza są obecne prace naukowe i prognozy. Trzeba ustalić okres badania, cele naukowe dla badacza, obszar zmian i głównych tendencji zmian. Pomocna może być kategoria do badania, taka jak wiek, płeć, wielkość, styl, typ zarządzania. Inne przydatne kategorie w pracy naukowej dotyczącej zarządzania, to liczba zatrudnionych, rodzaje zatrudnienia oraz odpowiedzialność pracownika i managera. Teoria zarządzania powinny zostać opisana poprzez przegląd w kategoriach takich jak: opinia pracowników, zdanie, poglądy kierownictwa, krytyka polityki zarządzania. Dodatkowo można wprowadzić ocenę zarządzania w trudnych sytuacjach. Autor powinien ocenić i zaprezentować swoje opinie wobec zarządzania i idei, teorii zarządzania.
Liczba badanych powinna być wyższa, dane z ankiet muszą opierać się o teraźniejszość w szerszym zakresie. Konieczne jest przedstawienie, podsumowanie danych dotyczących kategorii i przegląd danych liczbowych. Autor może zaprezentować dane poprzez harmonogramy, tabele i wykresy. Badanie i praca będą wtedy bardziej przejrzyste i zrozumiałe. Obszar badania może być mniejszy.
W podsumowaniu muszą być podstawowe koncepcje zbiorcze, efekty, konsekwencje badania. Dane można zintegrować i skrócić do głównych wniosków, teorii i pomysłów. Autor powinien przedstawić efekty podstawowe, główne i opinię uczestników badania, przeglądu. Przydatna może być ocena i opis ważność, użyteczność badań.
Ważne jest, aby zmienić bazę tekstów i bazę danych wybranych do badania. Autor powinien używać głównych danych i głównych recenzji. Przydatne są opisy podzielone na kategorie i analiza oraz skrócenie danych. Główne ideę, teoria może być szersza i szerzej sklasyfikowana.

Print Friendly
Ten wpis został opublikowany w kategorii Gospodarka i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>